Friday, 25 May 2007
Global Warming Ready
Този месец умишлено наблягам на fashion-а, защото все пак сега са баловете и трябва да сме си сверили часовниците горе долу със световната мода. А за глобалното затопляне си говоря по принцип доста (... ).
A тези по- горе са най- новите рекламни постери на Diesel за кампанията им Global Warming Ready.
И все пак малко песимистично, не мислите ли?
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
WWW
*
Архив:
ЯНУАРИ2012
ДЕКЕМВРИ2011
НОЕМВРИ2011
ОКТОМВРИ2011
СЕПТЕМВРИ2011
ЮЛИ/АВГУСТ2011
ЮНИ2011
МАЙ2011АПРИЛ2011
МАРТ2011
ФЕВРУАРИ2011
ЯНУАРИ2011НОЕМВРИ2010
ОКТОМВРИ2010
СЕПТЕМВРИ2010: Тревопасни
АВГУСТ2010ЮЛИ2010
ЮНИ2010
МАЙ2010
АПРИЛ2010: ПЪЛНА МЕТАМОРФОЗА
МАРТ2010: FLICKR FAVOURITES*
ФЕВРУАРИ2010: ENERGY*
ЯНУАРИ2010: 00'S*
ДЕКЕМВРИ2009: ИСКАМ*
НОЕМВРИ2009: НЕ ПОМНЯ*
ОКТОМВРИ2009: FASHION*
СЕПТЕМВРИ2009: ТРЕВОПАСНИ*
ЮЛИ/АВГУСТ2009: PROJECT SUMMER*
МАЙ2009: WHITE*
АПРИЛ2009: MUSIC*
МАРТ2009: ART NATION*
ФЕВРУАРИ2009: PORN*
ЯНУАРИ2009: NEW*
ДЕКЕМВРИ2008: WE WISH YOU FVNKY COLOVRS*
НОЕМВРИ2008: CRAZY*
OKTОМВРИ2008: TOUCH ME*
СЕПТЕМВРИ2008: ОТДЕЛЪТ*
АВГУСТ2008: SUPA DUPA DARK HERO*
ЮЛИ2008: БАНСКИ НА ЛАЛЕТА*
ЮНИ2008: PEOPLE*
МАЙ2008 RED MAY * АПРИЛ2008 BEAUTIFUL LIE * МАРТ 2008 DANCE DANCE * ФЕВРУАРИ2008 OLD SCHOOL RETRO * ЯНУАРИ2008 THE NEW BEGINNING *
ДЕКЕМВРИ2007 КЛАСАЦИИТЕ * НОЕМВРИ2007 КИЧ * ОКТОМВРИ2007 ЕСЕН * СЕПТЕМВРИ2007 METAMORPHOSIS * АВГУСТ2007 АВГУСТ *
ЮЛИ2007 HOT * ЮНИ2007 ЮНИ * МАЙ2007 ПРОМЯНА * АПРИЛ2007 АПРИЛ * МАРТ2007 ЗЕЛЕНО * ФЕВРУАРИ2007 СТАРТ *
Followers
BLOGLIST
vanilla milk * milla micoff * daisy days * vezira patuva * некултурно пространство * vanilly * eenk * yana * trakatumka * tmb * блогът на нервната акула * секс* trains in the night * zazie * случки * street soul * kanal *1* * gipsy caravan * mediadesign * frugal artist * milla aux etoiles * thinktanklab * ivan bontchev * lubri's blog * дизайн на книгата * indiotheque * dauber's art * not-another-fashion blog * dreams * ju * вила вилекула * batzeto * gombeto * uzumaki bla * the fridge *
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Unported License.
The images on FUNKY*COLOURS are excavated all over the www. I use them to provoke your feelings and thoughts as well as mines. Click on the pictures and it should lead you to my flickr profile where you could see the name of the author of it - but if I happen to violate any copyrights you might have, please do not hesitate to contact me and I will remove the picture. Take care, put the smile on your face, try to walk in my shoes and be happy! FUNKY*COLOURS loves you!
8 comments:
Не виждам да се набляга на дрехите и общо взето единственото свързано с DIESEL по фотографиите е името им в долния десен ъгъл на всяка от тях.Аз ги разбирам като някакъв тип заигравка, един вид,че каквото и да бъде занапред, колкото и да се променя светът, DIESEL ще си остане водеща марка облекла .. а иначе светът и така ми изглежда съблазнителен, или това е заради красивите момчета и момичета? :)
Рекламна стратегия и нищо повече. Да не мислите че на Diesel му пука за Global Warming.Много е гадно с тази заплаха да се спекулира и да се интерпретира с модни пи ар кампании.
Аз съм по-скоро на мнението на Albinos. Това си е PR кампания от страна на diesel, но определено не мисля, че е много удачна! На пръв поглед самите фотографии са доста добри, дори ме впечатлиха, но като се вгледаш в тях.. емии някакси не ми стои "адекватно" самите модели да се "заиграват" на фона на едни, хубави пейзажи, които са в резултат на една катастрофа! (въпреки че резултата от глобалното затопляне никак няма да е такъв!) И определено акцента си е върху самите дрешки, а не върху global warming ready ;)
Бих казала доста... неадекватна реклама - понеже и така и така ще ни се преобърне климата дайте да ви дадем дрешки за очакваното време. Не е в защита, не подтиква към промяна, а просто хората се гаврят със сериозен световен проблем. Или поне аз така го разбирам де. Така че съм напълно съгласна с това че никак не е тъй вълшебно да се взираш в тия ми ти постерчета и да въздишаш по дрешките. Но пък ние пак ще си носим DIESEL, така че какво ни бъркат рекламите... тъжно...
Иначе като изключим пейзажа наистина фотосите са много красиви и дори вдъхновяващи.
Съгласен съм с Midnight dreamer. И на мен цялата история ми прилича на гавра... :) И все пак те били готови за глобалното затопляне :0) Бреееей!
tazi s papagalite e ubiec,vlubih se :]
Абе, верно си е гавра...и то много противна...АМА ЕБАСИ ЯКИТЕ СНИМКИ.Идеята е велика...Просто трябваше да се лансира за друга кауза...
Няма спасение от Global warming. Може да сме фешън, ама до едно време...после...не знам къде ще се денем :)
Post a Comment